Максиме тут Ви трішечки, помилися з самим терміном мультикультурності, він якраз передбачає протилежне, тобто законодавство підтримує мульти-культи, а не навпаки…
Чому? Що це континентальний феномен це зрозуміло, тут масштаб світовий, але куди їдуть мігранти, у конкретну країну. Тому це вже проблема конкретної країни, що з ними робити. Чим сильніша країна, тим і супротив відторгнення "інородних елементів" буде сильнішим, тим паче, якщо держава має чітко сформовану національну свідомість, мононаціональні об'єднавчі засади, як у Польщі чи Німеччині, або як у Італії, коли мігрантів з Африки, приймають на о. Лампедузу, а потім відправляють назад… А про Бельгію я сказав, тому що вона є слабкою державою, без чітко сформованої нації з ліберальним урядом, який сприяє (чи сприяв) міграційним процесам.
погоджуюсь зі змістом статті та ще треба додати, що театр потребує не тільки вдячного глядача чи журналіста, а й актора, як це не дивно звучить. Наводжу приклад, прийшли в один зі столичних театрів на «Війну і мир», і яке було моє здивування, коли Наташу Ростову, молоду і тендітну дівчину «осьмнадцати лет» вийшла грати поважна жіночка років так за 50, то бажання додивлятися виставу, як рукою зняло…
что то меня берут сомнения в искренности обоих. Я себе представил, а чтобы было если б у нас все такими были как Никонов, я наверное дочку из дому не выпускал. Ну а Минкин неужели он и вправду такой наивный?) Да и вообще в чем смысл их разговора… такое впечатление что люди своей истории не знают…